نوشته شده توسط : alireza

2010-11-29_PARTIDO_46.JPG

منبع: سایت رسمی باشگاه

مترجم: علیرضا.ش FCBarca.ir

داوید ویا با دو گل نیمه ی دوم خود نقشی کلیدی در پیروزی بارسا ایفا کرد و پس از بازی گفت:" دو چیز در مورد بازی هست که دوست دارم بر آن تاکید کنم، شادی هواداران و احساسی که ما پس از بازی در رختکن داشتیم."

پس از یک عملکرد سرتاسر عالی، ویا تصریح کرد:" تیم واقعا از بازی خود لذت برد. هیچگونه فردگرایی در آن وجود نداشت و این واقعا یک تلاش جمعی در بارسا بود."

دو گل

ویا نقش خود را در بازی با دو گل نیمه ی دوم پررنگ کرد ، اما وی در این باره تاکید کرد:" فراتر از نتیجه، شیوه ای که ما بازی خود را ارئه دادیم از اهمیت خاصی برخوردار است.شکست دادن مادریدی ها و رسیدن به صدر جدول لالیگا، روزی عالی را برایمان رقم زد."

چند بازیکن دیگر نیز نظرات خود را در مورد بازی ارائه دادند:

جفرن

"واقعیت این است که من بسیار خوشحالم. همه ی ما در کنار هم گل پنجم را جشن گرفتیم چرا که ما در بارسلونا یک گروه واحدیم. بازیکنان از مدتها قبل عطش بالایی برای این پیروزی داشتند و من بهترین کار در توانم را انجام دادم  که به یک گل ختم شد. این برایم مثل یک رویا بود."

آلوز

2010-11-29_PARTIDO_06.JPG"این تیم ظرفیت انجام هر کاری را دارد. هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. حرفهای زیادی در مورد بازی زده شده  اما ما حالت تواضع خود را نیز حفظ کرده ایم."

"در مورد قراردادم نگران نیستم. تنها دوست دارم از زمان بودنم در بارسا لذت ببرم و البته هدفم ماندن در اینجا است."

بوسکتس

"نحوه ی بازی ما و نتیجه ی این دیدار در تاریخ ثبت می شود. غیر ممکن است که یک بازیکن را از سایر بازیکنان در این دیدار جدا کرد. همه  عالی بودند. ما یک تیم کاملا گروهی هستیم و یکدیگر را حمایت می کنیم."

پویول

"ما کارمان را به خوبی انجام دادیم، اما اجازه دهید پاهایمان را روی زمین نگه داریم چرا که هنوز هیچ عنوانی را کسب نکرده ایم."



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , ویا , پویول , الوز ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

2010-11-29_PARTIDO_42.JPG

گل های بازی

1-0 ژاوی (دقیقه 10)
0-2 پدرو (دقیقه 17)
0-3 ویا (دقیقه 54)
0-4 ویا(دقیقه 57)
0-5 خفرن (دقیقه 91)

منبع: سایت رسمی باشگاه

مترجم: رامین باشی زاده FCBarca.ir

شب گذشته بارسا نمایشی خارق العاده ارائه داد و رئال مادرید را که تا پیش از آن بدون شکست بدون شکست بود با حساب 5-0 و به لطف گل های ژاوی، پدرو، ویا (2) و خفرن در هم کوبید.

این تاریخ تا مدت ها در خاطر هواداران بارسا خواهد ماند. آن ها پنج بار دروازه ی رقیب دیرینه ی خود را فتح کردند تا صد و یازدهمین سالگرد تأسیس باشگاه را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. بارسا با یکی از تماشایی ترین نمایش ها در تاریخ این بازی به رئال مادرید درس فوتبال داد. ژاوی و پدرو در نیمه ی اول گلزنی را آغاز نمودند و دو گل از ویا و گل آخر از خفرن شبی فوق العاده را برای هواداران وفادار و سرمست کمپ نو رقم زد.

بدترین مسئله: این پیروزی تنها سه امتیاز داشت و بارسا فقط دو امتیاز بالاتر از تیمی دارد که دیشب نشان داد چندین سال نوری از آن جلوتر است. همان طور که هواداران پیش از بازی با کاغذهای رنگی نمایش دادند: "T’estimo Barçá"! (بارسا، به تو اعتماد دارم.)

شروع عالی

بارسا مسابقه را با عزم قوی آغاز کرد، با قدرت بالا و مهارت زیاد، و تنها پس از شش دقیقه مسی توپ را به تیر دروازه زد. چهار دقیقه بعد آن ها پیش افتاده بودند، اینیستا از سمت چپ حرکت کرد و توپ را برای ژاوی فرستاد، او نیز از فاصله ی نزدیک دروازه را گشود. رئال مادرید زمان زیادی برای بازیابی نداشت و بارسا به گل دومش هم رسید، این بار پس از همکاری ویا و پدرو. چه شروعی! و همچنان ادامه داشت!

پرخاشگری

رئال مادرید بی ثبات به نظر می رسید و نا امیدانه تلاش می کرد با تاکتیک های پرخاشگرانه ی خود به بازی برگردد - کریستیانو رونالدو آن را با هل دادن گواردیولا شروع کرد که برایش یک کارت زرد در پی داشت. در کشمکش پس از آن والدس هم یک کارت زرد دریافت نمود و به نظر می رسید این صحنه به تیم مهمان روحیه داده است، اما فوتبال مبتنی بر پاسکاری ناب بارسا همه چیز را آرام کرد و زهر هر حرکت احتمالی رئال مادرید را گرفت.

جادوی ویا

در نیمه ی دوم همه چیز دوباره از سر گرفته شد، این بار با ویا که در عمق سرزنده به نظر می رسید و دو بار با پاس های مسی از تله ی آفساید رئال مادرید فرار کرد و نتیجه را 4-0 نمود. لاسانا دیارا برای رئال مادرید به زمین آمده بود تا از سنگین تر شدن شکست جلوگیری کند، اما بارسا هیچ رحمی از خود نشان نمی داد و در زمان هایی از بازی به نظر می رسید با حریف به اصطلاحی نامی خود بازی می کند.

خفرن زننده ی گل پنجم

هنگامی که نتیجه 4-0 بود، فکرها ناخودآگاه به سمت بازی مشهور 9 فوریه ی 1991 رفت که بارسا در آن پنج گل به رئال مادرید زده بود. در شرایطی که هواداران در حال جشن گرفتن بودند اینیستا از سمت راست نفوذ کرد و توپ را برای خفرن ارسال نمود و او با سرعت از دفاع رئال مادرید گذشت و آن را درون دروازه ی کاسیاس جای داد تا نتیجه ی باورنکردنی 5-0 رقم بخورد.

بازیکنان بارسا در این مسابقه:

والدس، آلوز، پیکه، پویول، آبیدال، سرخیو، ژاوی (کیتا)، پدرو (خفرن)، ویا (بویان)، مسی

45614772933926575318.jpg


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , اخبار تیم های مطرح , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , ژاوی , پدرو , ویا , جفرن ,
:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


انتخاب دو کشور روسیه و قطر به عنوان میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 به اندازه کافی جنجال به راه انداخته بود و فقط سایه القاعده را کم داشت که سر و کله آنها نیز پیدا شد. وب سایت اینترنتی این گروه افراطی در پیامی که بلافاصله بعد از مراسم انتخاب میزبانان دو جام جهانی آینده در شهر زوریخ منتشر شد، به مسولان فیفا هشدار داد که باید نگران برگزاری این تورنمنت باشند چراکه خشم آنان را پیش روی خود خواهند داشت. البته در این بیانه بیشتر به حمایت از تیم های مسلمان در این رقابت ها اشاره شده و تاکید بر این نکته داشته که این تورنمنت بزرگ برای مجاهدین خواهد بود و یک تیم اسلامی باید قهرمان شود.

رونالدو هدف القاعده

در جام جهانی 2022، کریس رونالدو 37 ساله خواهد شد و شاید آن موقع اصلا فوتبال را کنار گذاشته باشد اما با این وجود گروه القاعده این بازیکن پرتغالی را تهدید کرده است که او را خواهد دزدید. از زمان انتخاب روسیه و قطر به عنوان میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 پیام های متعددی از جانب سایت های افراطی منتشر شده که گروه های مبارزه با تروریسم را دچار ترس و وحشت کرده است. «ابو خوبیب خراسانی» از رهبران گروه افراطی و تروریستی القاعده در پیامی که هیچ کس آن را شوخی نگرفته، تهدید کرده که جام جهانی 2022 باید به سود آن ها در جنگ با مسیحیت و یهود تمام شود. آن ها می خواهند از کریس رونالدو برای رسیدن به خواسته هایشان بهره ببرند و او را در برنامه‌هایشان مشارکت دهند. این عضو گروه القاعده تاکید کرده که جام جهانی قطر برای جهان عرب اهمیت بسیاری دارد و آن ها می خواهند در فینال یک تیم عربی جام را بالای سر ببرد.

یکی دیگر از معتمدان اسامه بن لادن، رهبر گروه افراطی القاعده به نام «حافد حسین» نیز در پیامی از ایجاد قانون خدا حرف می‌زند و معتقد است جام جهانی 2022 متعلق به یک مجموعه بزرگ به نام دولت اسلامی است.

روسیه نگران باشد

در قسمتی دیگری از این پیام، القاعده مستقیما از همبستگی با چچن صحبت می کند و روسیه را تهدید به انجام خرابکاری در جام جهانی 2018 می کند. در واقع به نظر می رسد این گروه تروریستی به هیچ وجه از انتخاب روسیه راضی نیست اما از این که فرصتی دارد تا عملیات هایش را در منطقه قفقاز تداوم ببخشد خوشحال است. این پیام اشاره دارد به روابط برادرانه القاعده و حمایت آنها از چچن ها که برای روسیه یک تهدید بزرگ است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
ورزش > فوتبال جهان  - وین رونی به عنوان چهره اصلی بازی محبوب کامپیوتری فیفا 11 از سوی شرکت "ایی ای " وظیفه پیدا کرده بود تا تیم برتربهترین های دنیا را انتخاب کند.

در انتخاب نهایی او دو چهره ازمنچستر یونایتد دیده می شوند که یکی از آنها بی شک خود اوست.تیم منتخب رونی در این بازی به شرح زیر است :

پپه رینا (لیورپول) میکا ریچاردز( من سیتی) نمانیا ویدیچ( منچستر یونایتد ) کارلوس پویول ( بارسا ) اشلی کول ( چلسی) لیونل مسی ( بارسا) ژاوی( بارسا) اینیستا( بارسا) رونالدو( رئال مادرید) وین رونی ( من یونایتد ) کارلوس تبس( من سیتی



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
رونالدینیو به تیم ملی برزیل دعوت شد
مانو منزس، مربی تیم ملی برزیل در تصمیمی شگفت‌انگیز رونالدینیو، بازی‌ساز میلان را به تیم ملی فراخوانده است. برزیل در ماه آینده میلادی با آرژانتین بازی می‌کند و منزس اسامی 23 بازیکن دعوت‌شده را اعلام کرده است.

ستاره سابق بارسلونا آخرین بار در آوریل 2009 در مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل پرو به تیم ملی دعوت شده بود و سپس دونگا از او دعوت نکرده بود و او را به جام جهانی هم نبرده بود.

گل : در هر حال این بازیکن 30 ساله فرصت آن را یافته که به 87 بازی ملی خود بیفزاید. روبینیو و الکساندر پاتو، هم‌تیمی‌های رونالدینیو هم دیگر دعوت‌شدگان هستند.

مربی سابق گرمیو و کورینتیانس تیمی تجربی را برگزیده و به رافائل از منچستریونایتد و ساندرو از تاتنهام هم فرصت بازی داده است.

لیست تیم ملی برزیل برای این بازی که 17 نوامبر (کمتر از سه هفته بعد) برگزار می‌شود به این ترتیب است:

دروازه‌بان‌ها: ویکتور (گرمیو)، جفرسون (بوتافوگو)، نتو (اتلتیکو پاراننزه)

مدافعان: دانیل آلوس (بارسلونا)، رافائل (منچستریونایتد)، آدریانو کوریا (بارسلونا)، آندره سانتوس (فنرباغچه)، تیاگو سیلوا (میلان)، داوید لوییز (بنفیکا)، الکس کاستا (چلسی)، روور (اتلتیکو مینیرو)

هافبک‌ها: لوکاس (لیورپول)، رامیرس (چلسی)، ساندرو (تاتنهام)، ژوسیلی (کورینتیانس)، داگلاس (گرمیو)، فیلیپه کوتینیو (اینتر)، رونالدینیو گائوچو (میلان)، الیاس (کورینتیانس)

مهاجمان: روبینیو (میلان)، الکساندر پاتو (میلان)، آندره (دینامو کیف)، نیمار (سانتوس).


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: رونالدینیو ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

الساندرو دل پیرو، ستاره ایتالیایی یوونتوس در صحبتهایی از تعهدش به بینکونری گفته و اعلام کرده که می تواند تا 40 سالگی در خدمت این تیم باشد.

دل پیرو اخیرا هفدهمین سالگرد حضورش در رختکن بینکونری را جشن گرفت.

او در صحبتهایی به کوریره دلوسپورت گفت:« می خواهم تا 40 سالگی به فوتبالم ادامه دهم و با یووه به قهرمانی برسم. ما نمی توانیم برای خودمان محدودیتی تعریف کنیم.»

دل پیرو ادامه داد:« ما در رقابتهای این فصل 10 بازیکنمان را تغییر داده ایم و این گام مهمی است. بازسازی تیم، زمان بر و سخت است ولی ما بازیکنان خوبی را در رختکن تیممان داریم که می توانند بسیار خوب باشند.»

ستاره ایتالیایی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که می خواهد با یووه به روزهای اوج بازگردد و با این تیم در رقابتهای سری آ و لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسد:«قهرمانی در این شرایط به معنی بازگشت به دوره های گذشته و اهداف قدیمی است و هر اتفاقی ممکن است روی دهد.»

دل پیرو در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که اینتر هنوز تیم قدرتمند سری آ است و گفت:« بازی مقابل اینتر نشان خواهد داد که ما تا چه اندازه حرفی برای گفتن داریم.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

والدانو ، مدیر داخلی رئال مادرید در همایشی به نام "فوتبال چیست " شرکت کرد .

"باید از گوستاو بوئنو یا هر فیلسوف دیگری به خاطر تلاشش نشکر کرد چرا که کنجکاو هستند و دوست دارند بدانند که دلیل هر چیزی چیست . خیلی جذاب است که بتوان دلیل پیدا کرد . من اگر ندانم که دلیل فوتبال چیست باید بروم و بمیرم . فوتبال ورزشی محبوب در سرتاسر جهان است که نفود زیادی در همه جوامع داشته است . فوتبال یک ورزش تکثر گراست که افرادی همچون مورینیو دانش اساسی آن برای پیروز شدن را در اختیار دارند .."
"عنوان پادشاهان اسپانیا کاملا حق تیم ملی اسپانیا بود . این انتخابی است که باعث افتخارشان است ، چرا که به موفقیت عظیمی دست یافته اند . شیوه بازی این تیم کاملا جذاب بود .



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

طبق گفته های فرناندو ایدالگو، مدیر برنامه های دیه گو میلیتو، ستاره آرژانتینی اینتر از دست رافا بنیتس، مربی اسپانیایی تیمش عصبانی است.

به نظر می رسد که میلیتو از حضور رافا بنیتس به جای مورینیو برروی نیمکت مربیگری راضی نیست و این ناراحتی اکنون دامن دار شده است

مدیربرنامه های دیگو میلیتو به کوریره دلوسپورت گفت:« دیگو حس می کند که مربی جدید اینتر به او اعتماد ندارد.مورینیو دیگو را یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیمش می دانست و این باعث شده بود تادیگو احساس امنیت کند و با اطمینان خاطر و آرامش پاسخ اطمینان مورینیو را می داد ولی الان اوضاع بدین ترتیب نیست.واقعیت این است که دیگو همیشه زیر ذره بین است .»

از زمان جدایی مورینیو از نیمکت مربیگری اینتر، اوضاع در رختکن این تیم تغییرات زیادی داشته.مدیربرنامه های میلیتو اکنون در صحبتهایش بخشی از شرایط کنونی رختکن نرآتزوری را بازگو کرده.

ایدالگو ادامه داد:« دیگو احساس آرامش نمی کند ولی به عنوان یک بازیکن حرفه ای می داند که اوضاع می تواند تغییر کند.او می خواهد شرایط را تغییر دهد، چرا که اکنون احساس می کند که از اطمینانی که فصل قبل مربی تیم به او داشت، خبری نیست. بازیکنی مثل میلیتو به حمایت مربی نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوج بازگردد.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

كاپیتان تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا پس از 90 دقیقه حضور در میدان با درد شدید كمر راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گازتا دلو اسپورت ایتالیا، خاویر زانتی 37 ساله شب گذشته برابر پالرمو 90 دقیقه بازی كرد و فشار شدید این دیدار باعث شد با درد شدیدی از ناحیه كمر مستقیما راهی بیمارستان شود.
بیمارستان تخصصی ویلا صوفیا ایتالیا برای دو ساعت زانتی را تحت نظر داشت و پس از آن باشگاه اینتر وی را به شهر میلان منتقل كرد.
پزشك اینترمیلان در گزارش رسمی خود معاینات ثانوی خود را دلیلی برای عدم اظهار نظر قطعی دانسته اما استراحت یك هفته‌ای را پیش بینی كرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدافع اهل جمهوری چك اتلتیكومادرید بدون آنكه از مسی عذرخواهی كند خطای خشن خود را غیرعمدی توصیف كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ماركا اسپانیا، توماس اوفالوسی در بازی شب گذشته با خطای بسیار خشن روی مچ پای راست مسی از بازی اخراج شد.
مسی حداقل 15 روز استراحت مطلق خواهد داشت و جالب این جا است كه مدافع خاطی از اخراج خود هنوز هم شاكی و دلخور است.
اوفالوسی گفت: خطای من هرگز عمدی نبود و فقط برای دفع توپ رفته بودم اما مسی به سرعت توپ را جلو انداخت و من دیگر كنترلی روی پرش خود نداشتم.
باشگاه بارسلونا نیز در اعتراض به خطای خشن این بازیكن از كمیته انضباطی خواسته ضمن بازبینی تصاویر محكومیتی جدی در نظر بگیرد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

valdees-.3265.jpgیوفا: دروازه‌بان بارسلونا خطای سنگین خود روی بازیكن كپنهاگن را انكار و آن را ساده و سالم توصیف كرد.

به گزارش یوفا: به نقل از سایت رسمی یوفا، ویكتور والدس دروازه‌بان دوم تیم ملی اسپانیا تصریح كرد: دروازه‌بان روی هوا مرتكب هیچ خطایی نمی‌شود و من نیز برای دریافت توپ حركت كرده بودم كه بازیكن حریف از ادامه پرش خود منصرف شد و عملا جایی قرار گرفت كه من به صورتش برخورد كردم.


شب گذشته خطای بسیار سنگین و شدید والدس روی اندوی بازیكن كپنهاگن دانمارك باعث شد بازیكن آسیب دیده به بیمارستان منتقل شود.

درگیری گواردیولا با همتای دانماركی خود نیز بی‌ارتباط با این صحنه نبود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

fanderfat-0713.jpgیوفا: ستاره هلندی تیم فوتبال تاتنهام گفت: گرت بال باعث نابودی مایكون شد.

به گزارش یوفا: به نقل از اسكای‌اسپرت، رافائل فان‌درفارت اظهار داشت: گرت بال در شرایط فعلی یكی از بهترین بازیكنان ما است. هر هفته او قدرتمند و بسیار با انگیزه حاضر می‌شود. به عنوان نمونه در بازی با اینترمیلان، بازیكن روبروی‌اش یعنی مایكون را با بازی خارق‌العاده‌اش كشت.‌ این اتفاق در حالی روی داد كه مقابل یكی از بهترین مدافعین حال حاضر جهان بازی می‌كرد. بال با بازی‌اش باعث نابودی چنین مدافعی شد.


فان درفارت ادامه داد: از باشگاه درخواست می‌كنم این جوان مفید و كاملا موثر را همچنان حفظ كند.

هافبك هلندی كه همراه تیم كشورش اوایل تابستان به مقام نایب قهرمانی جهان رسید، شب گذشته در اولین هفته دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه وایت هارت‌لین گل نخست سفیدپوشان در برد 3 بر یك برابر اینترمیلان زد. در این بازی گرت بال، گلزن 21 ساله ولزی نقش بسزایی در تحقق این نتیجه داشت.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


lionel-messi-415.jpgیوفا: مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با به ثمر رساندن گل شماره 32 خود بهترین گلزن تاریخ بارسا دربازی‌های بین‌المللی لقب گرفت.

به گزارش یوفا: به نقل از ماركا اسپانیا، لیونل مسی با درخشش در بازی رفت برابر نماینده دانمارك در لیگ قهرمانان اروپا با ركورد روماریوی برزیلی برابری كرد و تك گل تساوی بخش وی برابر این تیم در بازی برگشت باعث شد همزمان با به ثمر رساندن صدمین گل بارسلونا تحت مربیگری گواردیولا گل شماره 32 خود را نیز ثبت كند.


لیونل مسی امید زیادی برای فتح دیگر بار توپ طلای اروپا و جهان در فصل جاری دارد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: مسی , بهترین گلزن , اقای گل , اسپانیا , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ديويد بکام، ستاره سابق تيم فوتبال انگليس، در صدر پر درآمدترين فوتباليست دنيا قرار دارد.


 

 به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای به نقل از " فرانس فوتبال" ، این در حالی است که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و سه ستاره بزرگ تیم ملی انگلستان، یعنی وین رونی، فرانک لمپارد و جان تری در پایان لیست ده نفر برتر قرار دارند.

در فهرست مربیان نیز دو مربی پیشین باشگاه چلسی یعنی ژوزه مورینیو ( بادرآمدی در حدود 11 میلیون یورو) و لوئیس فلیپه اسکولاری با درآمدی بیشتر از آقای خاص ( حدود 12,5میلیون یورو) در صدر جدول پردرآمدترین مربیان دنیای فوتبال هستند.


فهرست ده نفر از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال عبارتند از:

1- دیوید بکام (گالكسي): 32,4 میلیون یورو

2- لیونل مسی (بارسلونا): 28,6 میلیون یورو

3- رونالدینیو (میلان): 19,6 میلیون یورو

4- کریستیانو رونالدو( منچستر یونایتد): 18,3 میلیون یورو

5- تیری آنری: 17 میلیون یورو

6- کاکا (میلان): 15,1 میلیون یورو

7- زلاتان ابراهیموویچ(ميلان): 14 میلیون یورو

8- وین رونی (منچستریونایتد): 13,5 میلیون یورو

9- فرانک لمپارد (چلسی): 13 میلیون یورو

10- جان تری (چلسی): 11,7 میلیون یورو



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب فوتبالی , اخبار بازیکنان جهان , ,
:: برچسب‌ها: پول , ستارگان , بکهام , رونالدو , مسی , رونالدینهو , ابراهیموویچ , رونی , جان تری , لمپارد , کاکا , تری , پردرامدترین ,
:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

حتما بخونید

گفتگویی متفاوت با کریس رونالدو

بارسلونا تیم بسیار خوبی است که بازیکنان قدرتمندی را در اختیار دارند. آنها بسیار خوب سازماندهی شده اند ولی باید با آنها به نبرد بپردازیم.

* زندگی در مادرید چطور است؟

** در اسپانیا احساس خوشبختی دارم و تدریجا به شرایط عادت می کنم. مدتها بود که می خواستم به اینجا بیایم و سران باشگاه به من کمکهای زیادی کردند.

* ولی در مصاحبه ها خجالتی به نظر می رسی

** بالاخره طول می کشد تا خجالت را کنار بگذارم. زمانی که افرادی که دور ما هستند، خوب باشند، من هم راحتم.

* چند بار گلی که به ویارئال زدی را تماشا کردی؟ این بهترین گل تو بود.نه؟

** فقط یک بار. بله،یکی از بهترین گلهایم بود.

 * چرا به سمت نیمکت رفتی و گل را به رائول تقدیم کردی؟

** چون قبل از آغاز بازی گفته بود که من گل می زنم  و زمان گلزنی به یاد او افتادم.

 * خب این گویای خیلی چیزهاست

** بله. به لطف خدا همه چیز به خوبی پیش می رود. ما به پیروزیهای پی در پی می رسیم و من هم می توانم به گل برسم و به همین دلیل باید از هم تیمی هایم تشکر کنم.

* از اینکه در اسپانیا این طور تشویقت می کنند،متعجب شدی؟

 ** راستش را بخواهید به این موضوع عادت کرده ام.این مسائلی است که در فوتبال دیده می شود. همیشه می خواهم همه چیز بهتر شده و بتوانم به تیمم خدمت کنم. هر زمان که برای تمرین هم به زمین والدبباس می رویم می بینم که افراد بسیار زیادی برای تماشای تمرینات ما به آنجا می آیند و حتی پارک کردن ماشین برای ما کاری دشوار خواهد بود ولی می دانم که این امری است که هم بازیکنان و هم کادر فنی تیم مادریدی از آن لذت می برند. این به من اعتماد به نفس و انگیزه فراوانی می دهد.

 * در یک روز معمولی می توانی از خانه به قصد صرف شام و یا تفریح خارج شوی یا زندگی عادی برای تو سخت شده؟

** زمان کافی برای حضور در خانه دارم ولی برای خروج از خانه، معمولا همه جا بسیار شلوغ و مملو از جمعیت است و باید یک جایی را انتخاب کنی که خلوت و دنج باشد ولی راستش من مدتهاست که به این مدل زندگی عادت کرده ام.

* چه کسی ضربات پنالتی را می زد؟ زمانی که اولین گل را در دیدار مقابل دپور به ثمر رساندی، چه اتفاقی افتاد؟

** قبل از هر دیدار، مربی تیم اعلام می کند که چه کسی ضربات پنالتی احتمالی را خواهد زد و گزینه ها من و کاکا هستیم و در مورد گل هم باید بگویم که واقعا احساس خوشبختی می کردم، چرا که این اولین گل رسمی من با پیراهن رئال بود.

 * سبک بازی تیم بارسلونا به نظرت چطور می آید؟

** بارسلونا تیم بسیار خوبی است که بازیکنان قدرتمندی را در اختیار دارند. آنها بسیار خوب سازماندهی شده اند ولی باید با آنها به نبرد بپردازیم و در پایان فصل خواهیم دید که کدام تیم بهتر است.

* در مورد توپ طلا بگو؛ جایزه ای که سال گذشته به تو اختصاص یافت.

** یک بار توانستم این جایزه را مال خود کنم و امیدوار بتوانم بار دیگر به آن دست یابم. البته اصلا در این رابطه نگران و مشوش نیستم. من کارم را انجام می دهم و امیدوارم که در نهایت بتوانم آن را مال خود کنم.

* به نظر می رسد به خوبی و با آرامش برروی کارت تمرکز کرده ای؟

** بله! بسیار خوب. از این بابت بسیار خوشحالم و این افتخار بزرگی برایم است که اینجا و در رختکن تیم مادریدی هستم.


حتما به ادامه مطلب برید واز دستش ندید



:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 1 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد